tirsdag 22. november 2011

Dagens 3 positive ting.

Grunnen til at jeg starter denne Bloggen, er at jeg ønsker at vi alle skal bli bevisst på at dagen har minst 3 positive sider, situasjoner, personer eller hendelser. Noen ganger kan det være lett og glemme dette.

Så dette er min lille "reminder" om å fokusere på det positive istedenfor det motsatte.

I dag sitter jeg på kontoret og vil gjerne dele de 3 positive tingene jeg blandt annet har her.

1. Boken skrevet av Richard Bach "Jonathan Livingston Seagull - a story"
Denne boken er for folk som følger drømmene sine og lager sine egne regler. Denne historien har inspirert personer i tiår.



2. Det eldste veggordet som er blitt personlig malt på veggen av skribenten.
"Some people will always throw stones in your path. It depends on you what you make with them, Wall or Bridge? Remember you are the architect of your life."



3. Det nyeste veggordet som er på en aliminiums plate. Det beste med dette veggordet er at det ble anbefalt av noen som kjenner meg og mente det ville passe på kontoret mitt. "Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror".



Disse 3 påminnelsene i ulike fasonger er daglig med på å øke motivasjonen og gleden min i hverdagen. Etter du har lest dette har det kanskje samme effekt hos deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar