tirsdag 14. februar 2012

Kjærlighet

Siden det er Valentine's Day i dag, blir denne historien dedikert til kjærligheten og dens fantastiske kraft. Ønsker deg en god lesning;




En dag ble en ung gutt og en ung jente forelsket. Den unge mannen kom fra en fattig familie, Noe jentas familie Ikke var begeistret over. Den unge mannen Fant ut at løsningen måtte være å ikke bare date jenta, men også familien hennes. Tiden gikk og familien til jenta ombestemte seg og følte at den unge gutten var verdig deres datters hånd.




Men det var et annet problem: Mannen var en soldat. Snart brøt det ut krig, og han ble sendt utenlands for et år. Uken før han reiste, knelte mannen og spurte sin kjære: "Vil du gifte deg med meg?" Hun tørket en tåre, sa ja og de ble forlovet. De ble enige om at da han kom tilbake om ett år, ville de gifte seg.



Men ulykken rammet  bare noen dager etter at han forlot landet, ble jenta involvert i en stor trafikk ulykke.
Da hun våknet opp på sykehuset, så hun faren og moren gråt. Umiddelbart, visste hun at det var noe galt.Hun fant senere ut at hun led av en hjerneskade. Den delen av hjernen hennes som styrte ansiktsmusklene hennes ble skadet. Hennes en gang så vakre ansikt var nå vansiret. Hun gråt da hun så seg selv i speilet. Kroppen hennes ble også dekket med mange stygge sår. "I går var jeg vakker. I dag er jeg  et monster. " 



Der og da bestemte hun seg for å løslate forloveden fra løftet deres. Hun mente at han ikke ville ha henne lenger. Hun ville glemme ham og aldri se ham igjen. I ett helt år skrev soldaten mange brev, men hun ville ikke svare. Han ringte henne mange ganger, men hun ville ikke ringe tilbake.

Men etter ett år, gikk moren inn på rommet hennes og annonserte, "Han er tilbake fra krigen."Jenta ropte "Nei! Vennligst ikke fortell ham om meg. Ikke fortell ham jeg er her! "Moren sa: «Han skal gifte seg", og ga henne et bryllup invitasjon.Jentas hjerte sank. Hun visste at hun fortsatt elsket ham, men hun måtte glemme ham nå.Med stor sorg, åpnet hun bryllupet invitasjonen.







Så la jenten merke til at hennes navn sto på bryllupsinvitasjonen. Forvirret, spurte hun: "Hva er dette?"Det var da den unge mannen kom inn på rommet hennes med en bukett blomster. Han knelte ved siden av henne og spurte: "Vil du gifte deg med meg?"
Jenta dekket ansiktet med hendene og sa: "Jeg er stygg!"Da sa mannen, "uten din tillatelse, sendte din mor meg bildene av deg. Da jeg så bildene, innså jeg at ingenting har endret seg. Du er fortsatt den personen jeg ble forelsket i.Du er fortsatt like vakker som alltid. Fordi jeg elsker deg! "



Så i den største valentine's ånden jeg kan formiddle gjennom en Blogg, gå ut og verdsett kjærligheten som ikke forandrer seg. Den som overlever fartsdumper i veien og ulike meninger. 


Ønsker deg en fortsatt fin Valentine's Dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar