mandag 12. desember 2011

Xlt Xnnet enn uviktig.

Velkommen til Mandagens innlegg i Bloggen. Om du gjør litt Mandag's følelse i dag, så les denne historien;

På tross xv skrivemaskinen min er gammel, fungerer den fortsxtt svært brx - bortsett fra xt en txst er ødelxgt.



Mxn kunne tenke seg xt hvis xlle xndre txster fungerer brx, så legger man ikke merke til xt bxre en eneste txst er ødelxgt. Men det kxn se ut som xt en ødelxgt txst er xlt som skxl til for å skxde inntrykket.

Du sier kxnskje til deg selv; "Jeg er bxre en og kxn ikke gjøre noe til eller frx. Ingen oppdxger om ikke jeg gjør så godt jeg kxn. Det spiller ingen rolle hvx jeg foretxr meg."



Men du kxn ikke gjemme deg bort, for du er en del av noe større. Verden blir xldri bedre hvis ikke xlle sxmmen gjør hva vi kxn for xt den skxl bli bedre.

Så neste gxng du tror xt du ikke betyr noe, husk på den gxmle skrivemaskinen. Du er xlt xnnet enn uviktig - DU er FXNTXSTISK!





Denne historien er hentet fra Kristina Reftel "Løpet er aldri kjørt." 2006

2 kommentarer: